Powered by Blogger.

Pizza !

de Alki

Mă... m-am tot rugat de femeie să-mi facă o pizza. Câcat. Acelaşi pretext: "ăăăă... cu ce ?". Şi mna... n-am ştiut. Da' m-am tot gândit eu la ce n-am văzut pâna acu' în pizza. Mi-au venit mie ceva idei. Le împart cu voi. Adică m-am gandit io ce e bun de mâncat aşa, merge şi pe pizza. Deci, şunca e bună, merge pe pizza. Caşcavalu' e bun, merge pe pizza. Şi tot asa.


Pizza Mioritică -> mămăligă, brânză, smântână, jumări. Se serveşte cu mâna sau lingura de lemn.

Pizza Festivă -> sarmale, salată boeuf, piftie. Se ornează cu ou roşu sau cârnat de porc, după ocazie.

Pizza Desert Tradiţională -> magiun, gem sau dulceaţă în orice combinaţie sau sortiment. Se serveşte la temperatura camerei cu o cană de compot.

Pizza Aniversară -> chec, frişcă, bomboane d'alea mici, ca de colivă. Se ornează cu lumânari, se cântă "La Mulţi Ani!", se face o labă, se aruncă in muie la invitaţi.

Pizza Fast-Food -> shaorma, kebab, şi de ce nu, chiar şi pizza. Se serveşte cu şerveţel, in fugă mare spre destinaţie.

Pizza Săracului (Românului) -> cartofi prăjiţi, iacnie de fasole, juma' de ceapa, 3 felii de pâine. Se mănâncă jumate, se înjura Băsescu + Boc, se spune "Tatăl nostru" şi se lasă şi pe mâine, ca vin vremuri mai grele.


Sunt deschis la alte opţiuni. Pe bune. Dacă aveţi păreri, lăsaţi-le mai jos. Că oricum, până îmi face ea pizza, mai scriu un articol în diactritice, fute-m-aş în limba noastră.

Până data viitoare, poate am să scriu si pe ălalalt blog ceva, că vad că a cam mucegait. Pizza mă-sii...

PA!

1 comentarii:

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!