Powered by Blogger.

Bă nenea Ionică,

Ştiu că m-ai rugat să-ţi scriu Ghid: "Cum să agăţi o caprioară, rozaliu fiind", şi chiar m-am documentat cum şi ce să faci, centaur fiind. Şi pentru mine e uşor, că am vârsta în raza de acţiune a pizdei parfumate şi proaspete, nebătută de vremuri şi nenumărate seturi de coaie, până să ajungă ca o floare de moţu-curcanului. Pentru matale îi mai greu; şi cum n-ai nici be-em-veu, nici bani cu căldarea, nici nu mai arăţi ca la doo-zeci de ani, degeaba m-am dat io peste cap şi-am avut discuţii pertinente cu mine însumi şi cu alţi meji din domeniu. Pe cale naturală, din ce văd io, momentan, nu îi omeneşte posibil.
Totuşi, fiind un oracol înţelept, ţi-am găsit o alternativă. Spor la vânat!


1 comentarii:

  1. Mie una nu imi suna bine bautu si vanatoarea, nu ar trebui sa mearga impreuna..

    ReplyDelete

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!