Powered by Blogger.

Caz umanitar - Ajutaţi-l pe ăsta

Normal că sunt un filantrop convins şi consider că, din când în când, oamenii tre' să întindă o mână şi să-şi ajute semenii mai puţin privilegiaţi. Am văzut cum Becali dădea la lopată cu toţi înzăpeziţii, puşcăriaşii curăţau stadionul din Ştefan cel Mare ş.a.m.d. Aşa că am zis... sloboz, hai coae s-ajut şi eu un nefericit bătut de soartă. Iar soarta n-a dormitat şi mi l-a pus în cale.


Acesta îi sinistratu'. El are un talent de a se bălăbăni culeanu', de pe un picior pe altu', ca un struţ în călduri pe zgomot şmecher care pok'e'monii şmen îl numesc dubstep. De asemenea, el munceşte din greu ca să îşi atingă visul de-o viaţă. Dar despre asta mai târziu.

Ei... Şi cum soarta l-a pus în calea mea, după nenumărate rugăminţi, am zis să îi bucur şi lui peruca, că, numa' mâine nu-i poimâine, şi aşa, ca de Iepuraş, am zis că, din traficul meu colosal, să-l ajut şi pe nenorocit. Şi totuşi de ce-l ajut, întrebaţi? Vedeţi voi copii, dumnealui pleată deasă, nu doar că se zbânţuie culeanu', dar vrea să se răzbune pe muie ăla de Mihai Petre, că l-a exmatriculat de la Românii are Arfe şi Talent. Nu că sinistratu' ar avea talent, doar că io nu-l înghit pe Mihai Petre, nici cât negru sub unghie. Sincer. Îl consider aşa de jos pe scara evoluţiei, încât îmi vine să particip la show-ul ăla, doar ca să pot să îi pun pula pe butonul ăla roşu, să nu mai trimită el acasă pe nimeni. De fapt, dacă am fi încă în Paleolitic, probabil l-aş lua de părucu' lui cu cărare la mijloc şi l-aş hrăni la un velociraptor, în timp ce un pterodactil i-ar dona un secs oral pe bărbiţa lui cu cioc bine tuns. Dar deviez.

Ziceam de sinistrat şi de visul său de-o viaţă. Na... păi de mic copil, el vrea să ajungă o vedetă, un superstar, un ciumegastar chiar, să-l iubească fimeile şi să-i nască copii pe care să-i numească Abdulah-Muhamad S'halamBărbos. De-a lungu vremii, el a vrut să fie ba Marylin Manson, ba LaDy CaCa. Dar acum... Acum nu vrea decât să fie LMFAO 2.0. Adică LMFALFI.


http://observatorbn.ro/dance2_profil.php?id=5
Click acolo, selectaţi Reload, şi click pe VOT!



Aşa că vă rog, cât se poate de serios, daţi-i un vot lu' LMFALFI, a zis că dă o bere dacă fac treaba asta, plus că o să ajungă aşa:



0 comentarii:

Post a Comment

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!