Powered by Blogger.

Diferența la futut

Oamenii, și când spun oamenii, mă refer la bărbați dotați cu falus, știu că ce urmează să spun e adevărat, dar sinistru. Fututu' nu-i la fel cu alte femei decât cu a ta. Bine, nici la femei nu-i la fel când schimbă dârlăul care-i sparge vezica cu unu' care îi sparge fierea. Dar mă refer aici la chestii de bagat în gură. Adică labii, clitoris, și alte smântâni.

Și pentru un bărbați e greu. Dar să stabilim o chestie și să fie clar că nu ești bărbat până nu îți pute mustața a pește, chiar dacă tu ai baut coniac cu proasta toată noaptea. Tre' să bagi botu' la mufetă, să o faci să ragă ca fiarele din zoo, și să meargă ciudat cel putin câteva zile după aia. Irefutabil, dacă femeia ta se poate duce unde îi e locul, la reședința din bucătărie, să-ți facă sandvich după, n-ai făcut treabă bună. Deci cască ochii.
Ca femeie sugi pula. Nici o filosofie. O cuprinzi cu buzele ude, o bagi în gură si îi rupi fâșu'. Acuma... Na... Poți face artificii cu limbi pe coaie, degete-n cur sau unghii în buric. În funcție de ce-i place animalului pe care-l ții în gură. Ideea e că dacă ai supt o pulă, te prinzi că nu tre' să fii laureat la premiul Nobel ca să știi să sugi și altă pulă decât prima. Desigur, pe femei le opresc chestii ca... un coș pe bucă, un par in obraz sau mai știu eu ce nimicuri...
La bărbați e cu dichis. Pe câte femei, pe atâtea sortimente de pizde. Și una vrea s-o lingi încet, alta tare, alta mai apăsat, alta în cur, alta s-o ții de umăr, alta s-o strigi Jenna ca să se simtă curvă murdară. Clar de la bun început că e necesară o diferență de tehnică aici. Și bărbații se concentrează. Da' puternic frate, nu glumă. Poa' să vină păr, hartie igienică, tampoane, floci, coji de semințe. Ce-a fi a fi. El e cu gura-n fofoloancă până la urechi? Păi bagă mare! Nu se lasă până nu-i lucește la femeie ștoaca.

Desigur, femeile iubesc să se plângă. De aia nu spun mereu ce și cum le place. Că-s defecte. Au impresia că noi suntem parapsihici și trebuie să ghicim ce gândesc ele. Astfel, se pot plânge. Așa funcționează femeile: își pun un căcat în cap și tu tre' să îl ghicești ca să fie treaba bună. Dacă nu îl ghicești, pai... n-o iubești, nu ești atent, ești mojic, mitocan sau căcat. În loc să spună direct "bă vreau aia, dă-mi", și ne-ar scuti de timp pierdut și eforturi, ele o ard cu imbecilități. Asta le e povara de când tâmpita de Eva a mâncat un măr. Și de aia, chiar dacă femeia ta vrea să ai limba ca mocheta și să dai din ea mai repede decât fuge ariciu' Sonic după inele, tot n-o să fie bine. Bărbați! Camarazi! Compatrioți! Nu vă amăgiți. Nu o să fie mulțumite niciodată.
O să țină în ele chestii vechi, doar ca să aibă de ce să se plângă. Așa că vă spun de pe acum: dimineața când vă treziți uitați-vă în oglindă și omul din oglindă o să vă spună: "Mă piș pe tine. Mă piș pe visele, dorințele, aspirațiile, speranțele și nevoile tale. Mă piș pe ele. Acuma spală-te pe față, și hai să încercăm să facem pizda asta fericită!"
Eu n-am cunoscut femeie împlinită de când sunt, și uitându-mă în jur, cre-că nici n-o să cunosc...

8 comentarii:

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!