Powered by Blogger.

Semne că ești român 2/3

Continuăm mega-seria de caracteristici ale românului dobitoc-notoriu, cu încă 20 de bucăți atent alese:

16. Ai wallpaper cu mașini sau femei.
17. Dai BUZZ!!! înainte să scrii.
18. Pui www. la statusul de messenger numai ca să fie albastru.
19. Ai blog.
20. Ai blog cu tema default.
21. Ai blog și folosești cuvântul "viral", crezând că te face mai interesant.
22. Nu mă suporți, dar îmi citești blogul de fiecare dată.
23. Îți faci blog pentru că îți place blogul meu. Pe mine nu mă suporți, dar blogul îți place.
24. Te dai cu rolele pe pavele.
25. Te ștergi în buzunar.
26. Faci bile de muc.
27. Ai avut inimioara Maggi, posterul cu Kanal-D sau măcar o instalație de pom, atârnate în geam.
28. Faci poze cu data pe ele.
29. Te crezi șmecher când stai pe invisible, dar mori de ciudă când ai pe unul în listă pe invizibil.
30. Stai acasă sâmbătă seara. Nu că n-ai prieteni, bani, viață socială sau acces pe undeva. Doar... nu prea ai chef și ești cam obo'.
31. Ai sau ai avut pe pereți covoare cu Iisus sau Răpirea din Serai.
32. Ți-ai învelit telecomanda în pungă.
33. Filmezi concertele cu telefonul, cu camera de 2 MegaPixeli.
34. Mă-ta reciclează hârtia de la cadouri, ambalajele de la flori, și folia de aluminiu de la ciocolată
35. Ai mușama peste fața de masă din bucătărie.

0 comentarii:

Post a Comment

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!