Powered by Blogger.

Weekend...

Inca un weekend "relaxant" in plina sesiune. Plec iar la Vatra-Dornei, ca deh, doar vine Guess-Who la Serbarile Zapezii si eu n-am mai purtat de mult haine largi.

Sincer vroiam sa scriu multe in post-ul asta, dar dupa ce am scris titlul am uitat tot.
Ah! Vroiam sa anunt ca voi adauga o sectiune noua blogului, de care ma voi ocupa personal. O sa stabilesc o zi a saptamanii in care voi pune la dispozitie cititorilor un e-book si o alta zi in care voi posta un trailer la unul din filmele care trebuie sa apara, un mult asteptat, un posibil box-buster; de asemena, pot posta recomandari personale si asupra filmelor care au aparut deja si merita vazute.

Astfel, in zilele de luni, va aparea un nou e-book, disponibil de downloadat, gratuit, iar in zilele de vineri voi posta trailere, teasere si detalii despre viitoarele apartii cinematografice, si vom rula simplu, dupa doua lozinci:

"Daca e luni, e e-book!"
"Daca e vineri, e film!"

Asa ca fiind vineri, va las cu trailer-ul unui film pe care, eu personal, abia astept sa il vizionez, productie ce va aparea in aprilie 2010, si va fi disponibila din mai 2010.


IRON MAN 2




Enjoy!

Ne vedem si pe Mind Revolution
Hai cu ma-ta!

0 comentarii:

Post a Comment

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!