Powered by Blogger.

Cu si despre rock(?)

Nu, nici mie nu imi vine sa cred ca ii dedic astuia un articol intreg sau macar un loc pe blog. Distrugator de dusmani, sef, jupan, capitan, miliardar, afacerist, barosan, binecuvantat, talentat, general, ciumeg, versat, inc'odata jupan, patron, respectat, sukar, aurit, cu dar de la dumnezeu, Neo al manelistilor, Rambo intre tigani, unicatul si mustaciosul, regele manelelor, mesia cocalarilor, Nicolae Guta se apuca de cantat rock. Altfel spus, 2012 vine mai devreme. Ne cacam sange.


Da, si eu era sa vomit cand am auzit. Si motivul e simplu, vrea sa fie un sukar polivalent, ca s-au haladit si cocalarii si ii downloadeaza manelele, nu mai cumpara CD-ul din piata de pe taraba. Si ce planuri are inconfundabilu' ca sa aiba succes ? Pai... vrea sa isi puna cuie in mutra, sa isi lase barba, de parca mustata aia n-ar fi destul de stupida; iar cu privire la podoaba capilara, ori se rade in cap, ori isi lasa peruca sa creasca. Am belit pula.

Plus ca "maestrul" anunta ca va promova un gen inedit, anume rok, nu rock(!), o manea-rok, sau un rok-manelistic. Mie si asa, cand aud inamplator o manea(aud! ca nu ascult, DIFFERETA!), imi vine sa imi infig un creion ascutit in ureche. In viziunea mea o sa sune cam asa: "Sa moara dusmanii, GRRRRR, GROH Hauleu inima me' ,ROOOOARRRRR, Satana-i viclean si sugubat, GRRRR, Da' dumnezeeeeu ma apara de rele ca am talent si valoare GRRRR". Sunteti de acord, da? Vai de curu' nostru.

Oare va avea un alt alias? Poate un featuring?
Il va urma si fica'sa? Sau poate alti manelisti? Nicolae Gore feat. Vali Vanity? Nicoleta Nirvana vs. Adrian Angellic? Ca si asa, Costi face melodi pentru copchilele alea Blaxy-Cunts si Salam o arde la eurovisioane. Da-i in pula mea.

Ce ma roade pe mine mai tare e daca vor aparea sub genuri ca emo-manea-core, rock-lautaresc, metal-de-pahar sau stie pula mea ce altceva. Si daca da, cum cacat o sa arate adeptii? Pletosi, cu haine de piele D&G calare pe bicicleta roz?
Daca si cracanatu' asta face rock, si daca n-o sa fie mai penibil decat ne putem imagina, eu cu stima imi crestez venele si ma duc la dracu, poate el are o explicatie.

Sursa Libertatea.

Pana atunci va las sa cititi un e-book. Da da da... Stiu ca am intariziat cu cartea saptamana asta, da' nu e nevoie sa imi spargeti capu', ca postez ceva amuzant.

TITLU: Easy Tricks
AUTOR:
Banachek
Format PDF

Trucuri si alte cele cu carti de joc si nu numai, pentru incepatori si avansati. Cine stie, poate asa ajunge careva si pe la Las Vegas crupier si imi cumpara si mie acadele cand se imbogateste.

Download aici.

Enjoy!

Oh, sa nu uit. Am adaugat deja cateva bannere mai jos, ceva parteneri, bloguri, site-uri, pule-maturi. Click si pe la ei, ca nu vi se usuca mainile.

Ne vedem si pe Mind Revolution.
Hai cu ma-ta!

3 comentarii:

  1. Nu mai ascult metal.

    ReplyDelete
  2. Deci nu se poate asa ceva...deci plec naibii din Romania in Tarile Nordice daca asta se apuca de cantat...deci nu se poate, denigreaza muzica...

    ReplyDelete
  3. Serios care merge sa ii dam foc la casa.vorbesc foarte serios...Sa mori dracu o data tiganul dracu, retardatu puli , ca nu ai nici 2 clase primare jigodia dracu vrei sa canti rock. sa ne iei pe toti de pula:0 Rock ON ! pentru rock-ul adevarat...

    ReplyDelete

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!