Powered by Blogger.

Vise / Visuri

De mic copil, de pe vremea când încă îmi dobândeam pula extrem de mare, ca Martin Luther, am avut un vis. De fapt, mai multe. Mai târziu am realizat că toţi bărbaţii le au, că dincolo de vârstă, orice trăire subliminală e satisfăcătoare, ca un pedofil belgian satisfăcut de trei minore.

Visez să fiu super-erou, dar nu unul tragic, ca Batman, să am o peşteră mazacă şi zoioasă, să n-am superputeri şi să put în costum. Nici ca Domnul Incredibil, cu familia lui de ciudaţi, X-Men varianta animată. Visez să fiu super-eroul virginelor, să le despic păstaia cu măiestrie de ceas elveţian.
Visez să pot să întorc timpul, sau să-l dau pe fast-forward.
Visez că oţelul din abdomenul meu se va transforma într-o zi inapoi in ficat, şi voi putea voma liniştit, ca semnal de alarmă când am baut prea mult.
Visez că Chuck Norris o să moară în chinuri, abandonat de fanii bancurilor cu majestatea sa.
Visam odată că îngerii sunt pizde futabile grav. The Axe Effect mi-a îndeplinit visul.
Visam că Staropramen o să mă dea pe spate. M-a dat. Cu gustul extraordinar de Newmarkt şi sticla şmecheră.
Visam că am trafic mai zdravăn ca Zoso, că beau bere cu fiecare dintre voi, că am blogul pe WordPress, şi că în loc de labă, fac sex.
Visam că rima de aici, coae, chiar suna bine, că dacă eşti pizdă m-ai căuta şi te-ai fute cu mine.
Visez constant că o babă cu voce de hienă, cu mers de rablă şi cu haine de la ghenă, se uita în sus la balcon şi striga "Viorica!", iar replica de adio ii venea inevitabil: "TACI ÎN PULA MEA!!!1!".
Visez să fut numai cur, până rămân cu roşii pe pulă.
Visam c-o fut pe Storm, în pizda ei de Halle Berry, şi că Wolverine ardea la labă, cu pula între gheare.
Visam că dorm şi că visez şi visând, visam că dorm, dar nu mai pot să visez, deşi mă cac în sus de somn...

0 comentarii:

Post a Comment

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!