Powered by Blogger.

Mă cac pe Smiley

Inna a lansat un mesaj subliminal. De atunci a început mania. Fly:
- Like you do it
- Like you're hot
- Like you do it
- Like a woman.
Mă cac în like-ul ei. I-aş linge aluniţa. Mă gândesc că daca aş întâlni-o, i-aş arăta şi aluniţa mea de pe paraipan. Oare ar vrea să facem o simbioză, să fim fraţi de aluniţă? Dar deviez.

Căcam-aş pe canapeaua lu' Smiley, şi să-i fut fata visurilor pe scuter, cu casca cu desene puse. Că e o nasoală. Şi s-a dat cu ruj ca o proastă, pe juma de gură. Idiotul. A ars converşi noi, buni-bunuţi. Moamă. Ce aroganţă de câcat. Dai foc la papuci. Oligofrenu'... La fel şi cu proasta aia în lanul de porumb, care se trânteşte în cada cu floricele. Bai frătiuc, n-ai o şură, un şopron, un beci, o magazie... ceva? Ce modă excentrică e asta, să laşi lampa, uşa şi mobila veche pe câmp? Te crezi la Ikea? Sau cine eşti Ţânţăreanu, Columbeanu? Nu fac ei dume de astea, şi ăia au bani cât să o cumpere pe mă-sa cu tot cu garaju' lui cu gunoaie hipstereşti. Te-n puşca popii cu bazarul tău de neam prost şi cu crăcănaţii tăi labagii, care n-au auzit de orange.
Cum bă să-ţi cumperi mizerie de Vodafone, când proştii ăia doi se chinuie de 3 ani s-o fută pe epileptica cu freza de arici? Şi ce insultă mai e şi frog? Pentru ce specie de homosecşi s-a inventat? Să vină însuşi Confucius, să-mi zică "coae, treci pe frog, că-i prea dat-n pizda mă-sii", l-aş castra cu un maxilar putrezit de panda. Dar deviez. Iar.

Sunt curios ce o să mai dea din mizeriile alea mai departe, la păduchioşii care reîncarcă. Un kilt cu autografu' lu' Richard Gere? Ce i-aş dizloca madibula cu o menghină...

Totuşi, sunt un adept al educaţiei alternative. De asta vă învăţ. Mai exact, multă lume merită un viol în cur şi/sau o bătaie soră cu moartea. Smiley e unul dintre ei. De asta, aş proceda altfel să am io garaju'. Aş face cadouri frumoase tuturor. Mai ales domnişoarelor minore, pentru că sunt un adevărat cavaler şi vreau să le impresionez ca să se fută cu mine, să nu fiu singurul cu bube ciudate lângă cur. Iată adevăratele chestii tari:

- Trei floci de-a' lu' Chuck Norris
- Bara de striptease a lu' ma-sa lu' Smiley, invelită în sârmă ghimpată
- Dinţii de aur a lu' Tudor Gheorghe
- O poză cu pizda lu' Elena Udrea

O să insist cu premiile astea. Pun la bătaie şi o pulă mumificată de aztec. Mai aveţi o săptămână!

5 comentarii:

  1. Suge-o mă cu Oringiu' tău!
    Am Vodafone şi Cosmote înfipte în dual sim-u' meu şi tu ai fost a doua oară la rând leşinat rău...

    ReplyDelete
  2. Bun postul, bun grav.Hai cu mata !!

    ReplyDelete
  3. Coae, vad ca ai femeia gonflabila la vulcanizare si esti in sevraj de pizda. Baga-ti si tu niste euro in cartela Cosmo-te-cur ca are Smiley o pizda in garaj si ti-o da tie. Cu dedicatie.

    La alunita Innei nu cred c-ajungi da daca vrei bube la cur fa si tu niste contorsionism si da cu limba, ca precis ti se muta alea de la gura.

    Ana

    ReplyDelete
  4. hai ba ca e tare..

    ReplyDelete

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!