Powered by Blogger.

Catalogul de la Ikea e de căcat

Am luat, ca orice burlac care se respectă, un catalog de la Ikea, sa-mi mobilez şura. Şi e mai mult decât evident că suedezii sug pula când e vorba de fotografii. Sunt tot felul de proaste care îmi bulesc imaginea şi nu pot să-mi dau cu părerea când e vorba de mobilă biodegradantă şi sloboz. Eu, care credeam că femeile nu pot strica chiar tot, na! Mi s-a demonstrat contrariul.
Pizdelor, voi cam futeţi meciu'...

1 2 3
4 5 6

Spor la labă!

Poze via arhiblog.

2 comentarii:

  1. ANUNT IMPORTANT!

    Intrati pe brazzers si va faceti o laba, ca astea-s si prea imbracate, si cam urate la fata (pentru cine conteaza fata).

    ReplyDelete
  2. cumpăr eu fotoliul de la prima poză dacă mi-l trimite cu tot cu gagică. :))

    ReplyDelete

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!