Powered by Blogger.

Vine o vreme...

când laba nu mai e aşa şmecheră. Aceeaşi vreme în viaţa unui bărbat marchează planul mârlăniei. Nu mai bei bere în club, ca un falimentar care moare de foame. Bei fin, vin cu cola sau apă minerală. Aqua Carpatica din aia, care exploatează slugi muiste cu figuri şi bani. Mă scuzaţi că întind coarda domnu' Valvis, n-am nimic cu matale, vă rog mişto, nu trimiteţi gorilele să mă îndoaie. Spun doar că apa aia ar fi mişto dacă n-ar avea gust de săpun de la nespălaţii din Floreni şi Plaiu Şarului.

Apoi, vine vremea când ai barbă. Şi barba e mai importantă ca laba. Că barba îţi ia 15 minute, laba vreo 3... Şi n-am nimic cu bărbieritul, nici nu boicotez Gillette, doar că mai bine fac de 5 ori labă decât să mă bărbieresc o dată.

Cred că bărbaţii ajung să savureze si cognacul la o vreme. Şi cognacul e o bătură pentru sifilitici care îşi bat nevasta şi cei doi copii cu un cârlig. Pentru că cognacul e făcut din păr din cur de cal, filtrat cu franzelă.

Apoi o să îmi placă uischi. Uischi e Whiskey pentru idioţi. Iar Jack Daniel's poţi bea doar dacă ai BMW seria 3 în sus, tragi la sală, ai ceafă lată, ochelari la nuntă, cioc, şi o pulă aşa mică încât nu poţi da mai tare volumul fără mâini.

Şi la articolu' ăsta de interior, chiar... chiar n-am nevoie de comentarii...
Online NOW!