Powered by Blogger.

Chibrituri 2 - Oral

Acum multă vreme am început o bandă desenată. Și pentru că voiam la un anumit punct al existenței mele să fac din ea o serie, uite și partea a doua.

Astăzi, Chibri, personajul principal, își întâlnește ceea ce ar trebui să îi fie moartea prin folosință. Desigur, Chibri, asemeni mie, este un Deadpool al chibriturilor și-l doare la brichetă de ce vrea, crede sau spune lumea.


Menționez că am postat doar pentru că am câțiva stalkeri, și chiar am simțit că mă iubește cineva în afară de mama. Și de mă-ta.



6 comentarii:

  1. Ai postat pentru ca ai vazut comment-ul meu de la postul meu din 3 Septembrie? Adica tie chiar iti pasa de noi?Chiar iti pasa parerea noastra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi nu voi s'teți armata mea personală? Ce dreacu!?

      Delete
    2. :) pai armata ta personala doreste sa postezi mai des...si parca mai era vorba de un blog : Mind...am uitat cum de cand nu am mai auzit despre el

      Delete
    3. Numa eu dau commenturi aici....ce ar fi sa iti continui treaba..esti bun in ceea ce faci..Persevereaza

      Delete
  2. Eu vad gri pe negru in fata. O fi de la privirea mea?

    ReplyDelete
  3. Aproape 2 ani au trecut de la ultimul comm..inca iti astept divina creativitate...

    ReplyDelete

Poţi comenta şi cu contul Google+!
Dacă nu ai cont Google, selectează Name/URL, introdu nick-ul şi adresa de mail sau website-ul, scrie comentariul şi apasă cu încredere pe Publish!

Online NOW!